CAPE TOWN – Lion’s Head Hike

04.03.2017

Ühel varahommikul võtsime Mardi ja Dairiga ette Lion’s Head’i matka. Lugesin enne, et see on pigem lihtne matk ja edasi-tagasi võtab kuskil 2 tunnikest. Review’des keegi  muidugi kommenteeris, et kes see hull ütles, et lastega võib ka minna. Igal juhul olime 8st hommikul platsis, mis osutus ikkagi liiga hiljaks, sest tagasitulles päike juba kõrvetas meil käed villi. Mis algul oli meie puhul tavaline, juhtus pidevalt. Iga väike laik, mis kreemitamata jäi, sai päikse poolt karistatud. Nüüd on kas päike natuke leebemaks läinud või meie karastunud. Alla tagasi jõudsime alles 12 paiku. Oleks muidugi kiiremini saanud, aga võtsime vaatest viimast.

Tundus, et mõnele oli see igahommikune väike jooksuring. Kepslesid kiirelt ja rõõmsalt üles-alla. Meie nii vormis polnud ja võhm oli juba paari minuti pärast väljas 😀 Ülespoole jõudes ei olnud võhmaga enam pistmist, minul tuli hoopis kõrgusekartusega hakkama saada. Rada läks aina kitsamaks ja servad raja kõrval aina järsemaks. Lõpuks tuli lausa seinast kettide ja konksude abil üles ronida. Teised ütlesid, et polnud hullu midagi, minul võttis küll jala värisema 😀 Ja mitte mu nõrkade põlvede tõttu, vaid hirmus oli lihtsalt. 360 kraadine vaade tipus Table Mountain’ile ja tervele Cape Town’ile oli see-eest võimas. Priidu tegi paar droonilendu ka nii kaua kuni keegi mainis, et rohelised onukesed võivad selle eest suure trahvi teha. Kaadrid said õnneks enne tehtud ja rohelisi onukesi ei kohanud.

Alla minek võttis jala veel rohkem värisema, sest ma enne vist allapoole polnud vaadanud. Seinast alla mineva shortcut’i jätsime seekord vahele ja läksime vähe laugema ringiga. Tegelikult tegin ma ilmselt sääsest elevandi, sest mõlemal suunal jalutas igas vanuses ja suuruses rõõmsaid turiste vastu, kel kepsud all ei värisenud nagu minul 😀 Ja alla jõudsime ka kõik ühes tükis ja töötavate põlvedega. Kindlasti kohustuslik käik Cape Town’i sattudes!

Once a dancer, always a dancer

Üks õhtu Lion’s Head’ist mööda sõites hakkasime arutama, et miks üldse selline nimi. Üks põhjustest on mäe kuju. Teised küll väga ei nõustunud, aga mina näen täitsa lõvi kuju. Lisaks arvatakse, et nimi on pärinenud tuule poolt tingitud häälest ehk siis tuul siin möirgab.

Source: https://mybroadband.co.za/vb/attachment.php?attachmentid=130923&d=1404898874

Sellised tüübid elavad mäe otsas 🙂